dijous, 14 de maig del 2015

Què és una reacció de neutralització?

És la reacció entre un àcid i una base, que produeix una sal (enllaç iònic) i aigua, el resultat pot ser una sal més acida o menys depén de la base i l'àcid que fem servir. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada