REACCIONS ÀCID - BASE
dijous, 14 de maig del 2015
Què és una reacció de neutralització?
És la reacció entre un àcid i una base, que produeix una sal (enllaç iònic) i aigua, el resultat pot ser una sal més acida o menys depén de la base i l'àcid que fem servir.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada