Els àcids i les bases reaccionen quan contacten produïnt una reacció, que neutralitza les dues substàncies.
Tenen varies utilitats, com per crear sals per fer fertilitzants o per fer funcionar les bateries del automòvils.
Què és una reacció de neutralització?
És la reacció entre un àcid i una base, que produeix una sal (enllaç iònic) i aigua, el resultat pot ser una sal més acida o menys depén de la base i l'àcid que fem servir.