dijous, 14 de maig del 2015



Reaccions àcid - base


Wenceslao Chiodi Calo
3rA
Autoavaluació

Capçalera i índex: 2
Objectius (subtítol): 2
Estructura: 2
Evidències: 2
Qualitat de les evidències: 2
Conclusions: 2


Conclusions

Els àcids i les bases reaccionen quan contacten produïnt una reacció, que neutralitza les dues substàncies.
Tenen varies utilitats, com per crear sals per fer fertilitzants o per fer funcionar les bateries del automòvils.
Què és una reacció de neutralització?

És la reacció entre un àcid i una base, que produeix una sal (enllaç iònic) i aigua, el resultat pot ser una sal més acida o menys depén de la base i l'àcid que fem servir.